Producenci
Regulaminy

 

Regulamin sprzedaży sklepu internetowego SKLEP.FOLKTRONIKA.PL

  • 1 INFORMACJE OGÓLNE
  1. Poniższy Regulamin znajduje zastosowanie do umów zawieranych za pośrednictwem
    Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem www.sklep.folktronika.pl. Regulamin
    określa w szczególności zasady składania zamówień i dostawy Produktów,
    uprawnienia Klienta związane z zakupionym Produktem (w tym w zakresie prawa do
    odstąpienia od umowy sprzedaży) oraz zasady i tryb rozpatrywania reklamacji.
    Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży zawartej za
    pośrednictwem Sklepu Internetowego.
    2. Operatorem Sklepu Internetowego prowadzonego na stronie www.sklep.folktronika.pl
    jest HANDLOVO SP. Z O.O. - NIP: 7511788501, KRS : 0001050470, Kapitał
    zakładowy : 10 000 zł z siedzibą : Słoneczna 6 , 46-050 Miedziana.
    3. Sklep Internetowy, na warunkach opisanych poniżej, prowadzi sprzedaż Produktów:
    a. z dostawą do Klienta za pośrednictwem Kuriera InPost lub Kuriera DHL
    b. z dostawą do paczkomatu InPost.
    c. Z odbiorem osobistym w siedzibie Sprzedawcy
    4. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
    a. urządzenie z dostępem do Internetu
    b. przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
    5. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne
    jest aktywne konto e-mail.
  • 2 DEFINICJE

Dzień roboczy – dzień kalendarzowy wyłączając soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne
od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa
świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Klient może założyć w Sklepie swoje
indywidualne Konto.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność
prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego.
Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący z HANDLOVO SP. Z O.O. za
pośrednictwem Sklepu Internetowego czynności prawnej (w szczególności dokonujący
zakupu Produktów), która nie jest związana bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub
zawodową tego Klienta.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep internetowy – sklep internetowy SKLEP.FOLKTRONIKA.PL prowadzony przez
Sprzedawcę pod adresem https://www.sklep.folktronika.pl.
Sprzedawca – HANDLOVO SP. Z O.O., NIP : 7511788501, KRS : 0001050470, Kapitał
zakładowy: 10 000 zł, z siedzibą : Słoneczna 6, 46 – 050 Miedziana.
Produkt – rzecz ruchoma oferowana do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
Regulamin – niniejszy Regulamin Sprzedaży Sklepu Internetowego REMONTOMANIAK.PL
Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

  • 3 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
    1. Adres pocztowy: ulica Słoneczna 6, 46-050 Miedziana
    2. Adres e-mail: biuro@folktronika.pl
    3. Telefon: 575 234 400
    4. Chat dostępny pod adresem https://sklep.folktronika.pl.
    § 4 INFORMACJE O PRODUKTACH I CENIE
  1. Informacje o Produktach dostępne na stronie Sklepu Internetowego stanowią
    zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
    2. Ceny Produktów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym
    zawierają podatek VAT.
    3. Ceny Produktów wskazane na Stronie Sklepu Internetowego nie zawierają kosztów
    dostawy oraz ewentualnych kosztów związanych z wyborem opcji płatności przy
    dostawie. Koszty dostawy (oraz ewentualne koszty związane z wyborem opcji
    płatności przy dostawie) są podawane na stronie Sklepu Internetowego w trakcie
    składania zamówienia oraz bezpośrednio przed jego złożeniem.
    4. Cena Produktu (w tym łączna cena za zamówione Produkty) i koszty dostawy (oraz
    ewentualne koszty związane z wyborem opcji płatności przy dostawie) będą
    wskazane w potwierdzeniu zamówienia przesłanym Klientowi w wiadomości e-mail.
  • 5 ZAKUPY W SKLEPIE
  1. Wybrany do kupienia Produkt należy dodać do koszyka w Sklepie Internetowym.
    2. Następnie Klient wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz
    metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania
    złożonego zamówienia.
    3. Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania
    Regulaminu przez Klienta.
    4. Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy
    Klientem a Sprzedawcą.
    5. Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na
    trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
    6. Klient może zarejestrować się w Sklepie Internetowym tj. założyć w nim Konto lub
    dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym
    ewentualnym zamówieniu.
    7. Klient, który utworzył konto w Sklepie Internetowym jest zobowiązany do ochrony
    dostępu do własnego konta Klienta, w szczególności poprzez ochronę poufności
    hasła do konta. Procedurę oraz warunki rejestracji określa Regulamin Konta, który
    znajduje się na Stronie Internetowej.
    8. Niezarejestrowany Klient dokonujący transakcji za pośrednictwem Sklepu
    Internetowego powinien postępować zgodnie z komunikatami wyświetlonymi na
    stronie Sklepu Internetowego w trakcie składania zamówienia.
    9. Do dokonania zakupu w Sklepie Internetowym konieczne będzie:
    a) akceptacja niniejszego Regulaminu Sklepu Internetowego;
    b) wskazanie adresu Klienta;
  2. c) wskazanie danych odbiorcy i miejsca dostawy (lub wybranego paczkomatu
    InPost, jeśli taka forma dostawy została wybrana przez Klienta);
    d) wskazanie numeru telefonu komórkowego;
    e) otrzymanie płatności przez Sprzedawcę zgodnie z procedurą stosowaną na
    stronie zamówienia w Sklepie Internetowym;
  3. Złożone przez Klienta zamówienie zostanie potwierdzone przez Sprzedawcę poprzez
    przesłanie wiadomości e-mail na adres e-mail wskazany przez Klienta.
    11. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji zostanie przesłane przez
    Sprzedawcę niezwłocznie po otrzymaniu płatności za zamówione Produkty.
    12. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta w wypadku braku dostępności całości
    lub części Produktów objętych zamówieniem w Sklepie Internetowym. W wypadku
    niedostępności części Produktów objętych zamówieniem do Klienta zostanie
    przesłana wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie, czy zamówienie ma być
    realizowane w pozostałej części lub Sprzedawca skontaktuje się telefonicznie z
    Klientem w powyższej kwestii.
    13. Klient ma prawo do anulowania złożonego zamówienia w całości, w sytuacji gdy
    część Produktów objętych takim zamówieniem nie jest dostępna poprzez przesłanie
    wiadomości e-mail do Sprzedawcy, a w przypadku rozmowy telefonicznej, o której
    mowa powyżej – podczas tej rozmowy. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu
    informacji o anulowaniu całości zamówienia lub niezwłocznie po stwierdzeniu braku
    dostępności zamówionego Produktu (wszystkich zamówionych Produktów) zwróci na
    rzecz Klienta całość płatności uiszczonych w związku z zamówieniem. W przypadku
    uzgodnienia częściowej realizacji złożonego zamówienia (zgodnie z powyższymi
    postanowieniami) Sprzedawca dokona zwrotu ceny oraz kosztów dostawy tych
    Produktów, w odniesieniu do których zamówienie nie będzie realizowane. Zwrot
    płatności nastąpi na rachunek bankowy Klienta, z którego dokonana została zapłata
    lub, w przypadku dokonania wyraźnego uzgodnienia pomiędzy Klientem i
    Sprzedawcą, gotówką w siedzibie Sprzedawcy, w którym Produkty zostały zakupione
    albo – w zależności od metody płatności, którą wybrał Klient za zamówiony za
    Produkt – za pośrednictwem Systemu Płatności Elektronicznej.
    14. W sytuacji, kiedy Klient, jako sposób dostawy wybrał opcję odbioru w siedzibie, w
    wypadku braku możliwości przygotowania Produktów do odbioru w terminie 2 dni,
    Sprzedawca skontaktuje się telefonicznie lub mailowo z Klientem w celu
    potwierdzenia woli Klienta realizacji zamówienia w terminie późniejszym (wskazując
    datę przygotowania Produktów do odbioru). W przypadku braku zgody Klienta na
    odbiór w zaproponowanym późniejszym terminie, Sprzedawca dokona niezwłocznie
    zwrotu płatności na rzecz Klienta za niedostarczone Produkty. Zwrot płatności nastąpi
    na rachunek bankowy Klienta, z którego dokonana została zapłata lub, w przypadku
    dokonania wyraźnego uzgodnienia pomiędzy Klientem i Sprzedawcą, gotówką w
    siedzibie Sprzedawcy, w którym Produkty zostały zakupione albo – w zależności od
    metody płatności, którą wybrał Klient za zamówiony za Produkt – za pośrednictwem
    Systemu Płatności Elektronicznej.
    15. W sytuacji, kiedy Klient jako sposób dostawy wybrał opcję dostawy do paczkomatu
    InPost, Klient otrzyma od operatora paczkomatu wiadomość e-mailową lub
    wiadomość tekstową SMS z kodem umożliwiającym odbiór przesyłki z paczkomatu
    InPost.
    16. Sprzedawca ma prawo do odmowy przyjęcia zamówienia Klienta w uzasadnionych
    wypadkach, w szczególności, gdy:
  4. a) okoliczności dotyczące zamówienia uprawdopodabniają możliwość dokonania
    oszustwa;
    b) Klient uprzednio złożył co najmniej dwukrotnie zamówienie, którego następnie
    nie odebrał, nie podając przyczyn i nie informując o odstąpieniu od umowy ze
    Sprzedawcą.
  5. Sprzedawca ma prawdo do wprowadzenia limitu zamówień określonych Produktów
    przez Klientów, w szczególności w sytuacji oferowania takich Produktów w promocji.
    Ograniczenia wprowadzone przez Sprzedawcę zostaną każdorazowo wskazane na
    Stronie Sklepu Internetowego.
    18. Sprzedawca prowadzi sprzedaż hurtową.
  • 6 PŁATNOŚCI
  1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Klienta:
    1. Zwykłym przelewem na rachunek bankowy PL 06 1140 2004 0000 3902 8395
    9651
    2. Za pośrednictwem platformy płatniczej:
    · Płatności Shoper
    · dotpay
    · PayU
  2. W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności
    Shoper, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest AUTOPAY S.A.
    3. W sytuacji wybrania przez Klienta płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w
    terminie 5 Dni Roboczych od złożenia zamówienia. Brak realizacji zapłaty we
    wskazanym terminie, spowoduje anulowanie zamówienia złożonego przez Klienta.
    4. W sytuacji wyboru płatności „gotówką’’ zamówiony towar będzie gotowy do odbioru
    po otrzymaniu potwierdzenia mailowego.
    5. Realizacja zamówienia opłaconego za pośrednictwem  Systemu Płatności
    Elektronicznej zostanie rozpoczęta od momentu otrzymania przez Sprzedawcę
    płatności za zamówione Produkty, a realizacja zamówienia złożone z wyborem
    metody płatności „przy dostawie” – od momentu potwierdzenia mailowego. Dopiero
    po otrzymaniu płatności Sprzedawca dokona zarezerwowania dostępnego Produktu
    dla Klienta oraz rozpocznie proces przygotowania zamówienia do odbioru lub wysyłki.
    6. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na
    ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio
    po złożeniu zamówienia.
    7. Przy wyborze płatności gotówką Klient zobowiązany jest przygotować kwotę
    odpowiadającą kwocie pełnego zamówienia. Podmiot dostarczający zamówione
    Produkty nie wydaje reszty.
    8. Klient ma prawo wyboru płatności gotówki w przypadku zamówień, których cała
    wartość nie przekracza 15.000 zł
    9. Klient dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych
    przez Sprzedawcę. Klient ma prawo wycofać swoją akceptację.
    § 7 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
    1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
    2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  3. W przypadku, gdy Klient wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca
    przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
    4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Klient zakupił towary o różnym
    terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla
    towaru o najdłuższym terminie.
    5. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    6. Koszty dostawy zależą od sposobu dostawy, wagi i wymiarów paczki, a także
    odległości pomiędzy miejscem dostawy a siedzibą Sprzedawcy. Koszty dostawy są
    podawane na stronie Sklepu Internetowego w trakcie składania zamówienia, w tym
    także bezpośrednio przed jego złożeniem.
    7. Przesyłki dostarczane:
    a) kurierem – których waga nie przekracza 31 kg dostarczane są do lokalu
    zgodnie z adresem dostawy. Pozostałe przesyłki dostarczane są jedynie pod
    budynek wskazany w adresie dostawy (kurier w porozumieniu z odbiorcą
    przesyłki dostarczy ją do pierwszego zadaszonego pomieszczenia). Przesyłki
    są dostarczane od poniedziałku do soboty;
    b) do paczkomatu InPost – zostaną dostarczone do wybranego przez Klienta (w
    procesie składania zamówienia) paczkomatu InPost. W obiektywnie
    uzasadnionych okolicznościach powodujących brak możliwości doręczenia
    do wybranego paczkomatu (awaria, przepełnienie paczkomatu), Klient
    zostanie poinformowany o alternatywnej możliwości odbioru przesyłki.
    9. W sytuacji, kiedy Klient jako sposób dostawy wybrał opcję odbioru w siedzibie
    Sprzedawcy, odbioru zamówionych Produktów należy dokonywać w siedzibie
    Sprzedawcy. Adres, dni i godziny otwarcia oraz numer telefonu kontaktowego są
    wskazane w ramach komunikatu wyświetlonego na stronie Sklepu Internetowego po
    złożeniu zamówienia oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie
    zamówienia.
    10. Sprzedawca przygotuje zamówienie do odbioru w terminie do 3 Dni Roboczych od
    otrzymania wpłaty za zamówiony Produkt i poinformuje Klienta telefonicznie lub/i za
    pośrednictwem wiadomości SMS lub/i wiadomości e-mail (wysłanej na wskazany
    przez Klienta numer telefonu/adres e-mail), o gotowości do wydania zakupionych
    Produktów w siedzibie Sprzedawcy.
    11. Sprzedawca jest uprawniony do żądania od osoby odbierającej Produkty okazania
    dokumentu tożsamości oraz imiennego podpisania przez osobę odbierającą
    pokwitowania odbioru Produktów. Sprzedawca może odmówić wydania Produktów w
    sytuacji braku przedstawienia danych, lub w wypadku braku okazania dokumentu
    tożsamości lub odmowy podpisania pokwitowana odbioru Produktów.
    12. Klient powinien dokonać odbioru zamówionych Produktów w terminie 7 dni od
    otrzymania informacji o gotowości do wydania Produktów. W wypadku braku odbioru
    Produktów w tym terminie zamówienie Klienta zostanie anulowane, a uiszczona za
    zamówienie cena zostanie zwrócona Klientowi na rachunek bankowy, z którego
    dokonana została wpłata albo – w zależności od metody płatności, którą wybrał Klient
    za zamówiony za Produkt – za pośrednictwem Systemu Płatności Elektronicznej.
    Klient zostanie poinformowany w drodze wiadomości e-mail o anulowaniu
    zamówienia. 
  • 8 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. Klientowi, który jest Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy
    zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego bez wskazania przyczyn i bez
    ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej, w terminie 14 dni
    od dnia odbioru Produktów (przez Konsumenta lub osobę przez niego wskazaną) –
    na podstawie art. 27 Ustawy o Prawach Konsumenta , a w przypadku umowy, która:
    a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w
    częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
    b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od
    objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
  2. Celem wykonania prawa do odstąpienia należy wysłać do Sprzedawcy, przed
    upływem wskazanego powyżej terminu, oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od
    umowy. Konsument może, lecz nie musi skorzystać z wzorcowego formularza
    odstąpienia znajdującego się poniżej oraz przesłanego Konsumentowi wraz z
    potwierdzeniem zamówienia. Oświadczenie może być wysłane w formie pisemnej na
    adres pocztowy Sprzedawcy.
    3. W przypadku skutecznego wykonania prawa do odstąpienia od umowy, umowa
    uważana jest za niezawartą, a wszelkie świadczenia stron oraz wynagrodzenie
    otrzymane w wyniku wykonania umowy podlegają zwrotowi (z zastrzeżeniem ust. 6,
    7, 9 oraz 10 poniżej). Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy
    zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
    4. Konsument ma obowiązek zwrotu Produktów Sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia,
    w którym od umowy odstąpił.
    5. Zwrot Produktów powinien nastąpić poprzez ich doręczenie osobiste do siedziby
    Sprzedawcy lub poprzez dostarczenie w inny sposób Produktu na adres Sprzedawcy.
    Wybór sposobu zwrotu Produktów do Sprzedawcy należy do Konsumenta. 
    6. Zwrot wszystkich dokonanych przez Klienta płatności w związku z umową, od której
    Konsument odstąpił, w tym kosztów dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych
    kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego
    niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę w Sklepie
    Internetowym), zostanie dokonany w terminie 14 dni od dnia otrzymania
    oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, przy użyciu takiego samego
    sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. Za zgodą Sprzedawcy oraz po uzyskaniu
    wyraźnej zgody Konsumenta może zostać ustalony również inny sposób zwrotu
    płatności, który nie będzie wiązał się z dodatkowymi kosztami dla Konsumenta.
    7. W przypadku gdy Konsument odstępuje od umowy sprzedaży jedynie w zakresie
    niektórych Produktów, które były objęte jednym zamówieniem:
    a) Sprzedawca zwróci część kosztów dostawy, która była związana ze
    zwracanymi Produktami;
    b) nie podlegają zwrotowi te koszty dostawy Produktów, które Konsument
    zobowiązany jest ponieść w związku z dostawą tej części Produktów, co do
    której Konsument od umowy nie odstąpił. 
  3. Bezpośrednie koszty dostarczenia zwracanego w następstwie odstąpienia od umowy
    Produktu do siedziby Sprzedawcy ponosi Konsument. W przypadku odstąpienia od
    umowy sprzedaży Produktu, który ze względu na swój charakter nie może zostać w
    zwykłym trybie odesłany pocztą, koszty zwrotu mogą być różne w zależności od
    rzeczywistej wagi Produktu, kształtu (w szczególności długości najdłuższego boku
    Produktu), odległości od miejsca nadania do miejsca, do którego Produkt jest
    zwracany oraz firmy transportowej/kurierskiej, z której usług skorzysta Konsument.

Wysokość kosztów zwrotu (maksymalny koszt dostawy zwrotnej Produktu na terenie
Polski) szacowana jest na kwotę:
a) do 40 złotych - paczka o wymiarach standardowych do 30 kg,
b) do 200 złotych – przesyłka paletowa do 100 kg,
c) do 400 złotych – przesyłka paletowa do 700 kg.
9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta
do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta
dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Powyższy zapis nie ma zastosowania, jeżeli Konsument skorzysta z zaproponowanej
przez Sprzedawcę odpłatnej usługi odbioru zwracanych Produktów.
10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące
wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. „Stwierdzenie charakteru, cech i
funkcjonowania rzeczy” oznacza jedynie wypróbowanie i przymierzanie rzeczy w
sposób, jaki jest możliwy i zwyczajowo przyjęty w sklepach tradycyjnych.
11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego nie
przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny,
jeżeli Sprzedawca wykonała w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą
Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,
że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od
umowy i przyjął to do wiadomości;
b) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany,
wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu
jego zindywidualizowanych potrzeb;
c) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu
lub mający krótki termin przydatności do użycia;
d) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w
zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po odbiorze Produktu;
e) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze
względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
towarami;
f) w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedstawiciel Sprzedawcy do niego
przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli
przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania
Konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne
do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy
przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub
Produktów;
g) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo
programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po odbiorze.

  1. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, na zasadach opisanych w
    tym paragrafie Regulaminu, stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej
    umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej
    umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego,

wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności
gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej.
§ 9 REKLAMACJE

  1. Sprzedawca ponosi wobec Klientów będących Konsumentami odpowiedzialność za
    zgodność Produktów z umową zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klientów będących
    Konsumentami w razie braku zgodności Produktu z umową oraz uprawnienia
    przysługujące takim Klientom określone są w art. 43a i n. ustawy z dnia 30 maja 2014
    r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 t.j. z dnia 2020.02.21 z późn. zm).
    2. W wypadku gdy Sprzedawca na podstawie przepisów o rękojmi lub dotyczących
    braku zgodności Produkty z umową dostarcza Klientowi Produkt wolny od wad, może
    jednocześnie żądać zwrotu Produktu wadliwego.
    3. Roszczenia z tytułu reklamacji rozpoznawane są na podstawie dowodu zakupu
    przedstawionego przez Klienta.
    4. Korzystając z rękojmi Klient może, na zasadach oraz w terminach określonych w
    Kodeksie cywilnym:
    a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
    b) przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
    c) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
    d) żądać usunięcia wady
    5. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub
    elektroniczny wskazany w niniejszym Regulaminie.
    6. W reklamacji Klient powinien wskazać:
    a) opis stwierdzonej wady,
    b) żądany sposób jej rozstrzygnięcia
    c) zwrotne dane teleadresowe Klienta (imię, nazwisko, adres, adres e-mail).
    7. Dostarczenie Produktu podlegającego reklamacji wraz z reklamacją lub przekazanie
    Sprzedawcy np. dokumentacji zdjęciowej takiego Produktu (pozwalającej na ocenę
    reklamacji) usprawni przebieg procesu reklamacyjnego (z zastrzeżeniem, że
    dostarczenie przez Klienta Produktu lub dokumentacji zdjęciowej nie stanowi
    obowiązku Klienta w związku ze złożeniem reklamacji). Sprzedawca zastrzega sobie
    prawo zwrócenia się do Klienta celem uzupełniania informacji zawartych w
    reklamacji, jeżeli podane przez Klienta informacje będą niepełne i rozpatrzenie
    reklamacji będzie niemożliwe. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji
    konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Klient jest
    zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt
    Sprzedawcy, na adres Słoneczna 6, 46-050 Miedziana.
    8. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej
    warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
    9. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w
    niniejszym Regulaminie.
    10. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni. O sposobie
    rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą elektroniczną poprzez
    przesłanie wiadomości na adres e-mail Klienta podany w reklamacji, a w przypadku
    jego braku na adres pocztowy Klienta.
  2. Powyższe postanowienia mają również zastosowanie w stosunku do osoby fizycznej
    zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z
    treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego,
    wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności
    gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
    Informacji o Działalności Gospodarczej.
    12. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez
    Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
    a) mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat
    Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację.
    Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się
    tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
    b) pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego
    działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do
    którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem
    polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów
    dostępny jest pod
    adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
    c) bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
    d) internetowej platformy ODR dostępnej pod
    adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  3. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia
    roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce tylko w przypadku, gdy obie
    strony sporu wyrażą na to zgodę. Powyższy zapis ma charakter informacyjny i nie
    oznacza wyrażenia przez Sprzedawcę zgody na udział w pozasądowych sposobach
    rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (rozstrzygania sporów).
    § 10 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów zawarte są w Polityce
prywatności dostępnej na Stronie Internetowej www.remontomaniak.pl.

  • 11 ZASTRZEŻENIA
  1. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
    2. Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i
    wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu
    realizacji zamówienia.
    3. Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku
    polskim.
    4. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie
    ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
    5. Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do
    treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa
    tych kwestii odrębnie.
    § 12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
    1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi
    innemu niż Konsument.
  2. Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta niebędącego
    Konsumentem jest wyłączona.
    3. W przypadku ewentualnego sporu z Klientem niebędącym Konsumentem sądem
    właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
    § 13 OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM
  3. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego
    wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym.
    Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego
    produktu w Sklepie Internetowym.
    2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta
    wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online
    umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi
    na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot.
    opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po
    otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia
    wysyłkę zaproszenia.
    3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie
    Internetowym Sprzedawcy.
    4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie
    Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
    5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań
    bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji
    wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności
    intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
    6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie
    Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów
    sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam
    Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
    7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
  • 14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Niniejszy regulamin może podlegać okresowo zmianom. Data wejścia w życie zmian
    zostanie przedstawiona na stronie Sklepu Internetowego. Zmieniony Regulamin
    będzie obowiązywał zamówienia złożone od dnia wejścia w życie zmian, z
    zastrzeżeniem, że uaktualniony Regulamin zostanie udostępniony na stronie Sklepu
    Internetowego w sposób umożliwiający zapoznanie się ze zmienionym Regulaminem
    w sposób równie przystępny, jak w przypadku aktualnego Regulaminu oraz z
    zastrzeżeniem, że Klient potwierdzi zapoznanie się i akceptację zmienionego
    Regulaminu przed złożeniem zamówienia, dla którego taki zmieniony Regulamin
    znajdzie zastosowanie. Zmiana Regulaminu nie wywiera jakiegokolwiek wpływu na
    zamówienia złożone przed dniem wejścia w życie zmienionego Regulaminu oraz
    umowy zawarte na podstawie takich zamówień
    2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa
    polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o Prawach
    Konsumenta.

Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale
nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
HANDLOVO SP. Z O.O.
Słoneczna 6, 46-050 Miedziana adres e-mail: biuro@folktronika.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o
moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie
następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):
....................................................................................................................................................
................................................................................
....................................................................................................................................................
................................................................................
....................................................................................................................................................
................................................................................
- Data zawarcia
umowy (*) /odbioru (*)  .......................................................................................................................
...
- Imię i nazwisko Konsumenta (-ów):
..............................................................................................................................
- Adres Konsumenta (-ów):
..........................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
..............................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl